
xa0فاطمة كوچكبه خدا رقيه طاقت غم نداره فقط خدا رو دارهبه كجا نهد سر او كه نداره چاره xa0فقط خدا رو دارهز غم جدایی بارون اشك مي باره فقط خدا رو داره******فاطمة كوچك من رقيهبرده دل از اهل حرم به گَريهگريه نمي افته ز لب هاي اواز ستم آل بني اميهفقط خدا رو داره xa0 xa0 xa0 xa0 xa0او كه پدر ندارهدخترك سه ساله xa0 xa0 xa0 xa0 xa0بارون اشك مي بارههمه جا ياد رخ باباشهاسم او روي دو تا لب هاشهبلكه رخسارة زيباي پدرتوي اين شام سيه پي...
ادامه مطلب